לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור בהמשכים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2015

פרק 2- מר תומפסון





"שוטגאן!!!" אלכס צעק כשהיינו בדרך למכונית של אדם

שיט. תמיד הוא עושה את זה!

"לא כל כך מהר צוציק..." אדם אמר ומשך אותו מהחולצה "היום ללי מקדימה." קבע

"מה? לא פייר!" אלכס רטן

לפעמים אני מאוד אוהבת את אדם.

"תן לאחותך גם קצת לשבת מקדימה לפעמים" אדם אמר תוך כדי שהתיישב בכיסא הנהג

חייכתי לאלכס חיוך מרוצה והתיישבתי ליד אדם



לונדון עוצרת נשימה. אדם שם מוזיקה בקולי קולות שהשתלבה בקלות עם הנוף.

כשפרדי מרקורי התחיל לצעוק שיעזבו אותו צעקנו יחד איתו, ולרגע הרגשתי בבית.

כל הנסיעות האלה נורא גיבשו אותנו, כי כולם באו והלכו, אבל אנחנו נשארנו יחד.

אני זוכרת את הפעם הזאת שגרנו בוושינגטון ואלכס הגן עליי מחבורת בנים שהציקה לי.

אני זוכרת את הפרצוף הכועס שלו בבירור, אפילו אותי זה הרתיע. 

ואני זוכרת איך הוא הפציר בי אחר כך לא לספר על זה בשום אופן לאדם, כי אדם יהיה 

אפילו פחות נחמד ממנו. אני חושבת שזו הייתה הפעם הראשונה שהבנתי שנעשה הכל אחד 

למען השני. אני כל כך אוהבת את המשפחה שלי שלפעמים זה כואב.



"ללי... הלו?" אדם נופף לי בפרצוף

התעוררתי מהחלומות בהקיץ שלי

"אמרתי לך שאני הרבה יותר כיפי מקדימה" אלכס רטן

"שתוק" אני ואדם אמרנו לו יחד


מסתבר שהדרך לביתנו החדש מהתיכון לוקחת 30 דקות נסיעה.

30 דקות! לא הרגשתי אותן בכלל.



אין מה לומר, הבית החדש שלנו היה אחוזה.

כל אחד מאיתנו זכה לחדר גדול משלו עם מרפסת, חדר אמבטיה וחדר ארונות.

לחדרים שלי ושל אדם הייתה מרפסת משותפת עם חצי קיר שחצץ אותה.

אלכס היה בקומה שמעלינו, והתלהב מהעובדה הזאת מאוד.

החדר של ההורים שלי היה כל הקומה העליונה, וזאת באמת הייתה סוויטה מלכותית.

בבית הייתה גם בריכה, חדר קולנוע קטן וחדר כושר בשביל אדם ואבא שלי. הם אוהבים להתאמן יחד.


נכנסנו הביתה, אמא ואבא עוד לא חזרו מהעבודה.

אדם הלך להתאמן, אלכס הלך לחפש צרות ואני הלכתי לחדר שלי.



נכנסתי להתקלח, רציתי לשטוף את היום הארוך הזה ממני. אני פשוט שונאת ימים ראשונים

והתחלות חדשות. זה תמיד כל כך קשה. למרות שלדעתי, הייתי בסדר היום.

כשיצאתי מהמקלחת לבשתי את הטרנינג הסגול האהוב עליי וסוודר לבן סרוג ונכנסתי למיטה החדשה שלי.

פתחתי את הלפטופ כדי להתעדכן קצת במה שקורה בוושינגטון ובתל אביב, 

ולהפתעתי ראיתי 3 בקשות חברות חדשות:

נטלי תומפסון

מקס גורודצקי

ו... תומס ווינדזור.

תומס אפילו יותר יפה בתמונות ממה שהוא במציאות. 

אישרתי את שלושתם והתחברתי לסקייפ. 

בר ואלי היו מחוברים אז התקשרתי אליהם לשיחת ועידה.


כשהיינו קטנים הייתה לנו חבורה כזאת של ילדי מדינה, 

בר היה הבן של שר הביטחון ואלי הייתה הבת של ראש הממשלה. למדנו יחד בגן ובבית ספר.

למען האמת, בר היה הנשיקה הראשונה שלי, בגיל 12, אבל אנחנו אף פעם לא מזכירים את זה.

כולנו עברנו בסופו של דבר לחו"ל, ועכשיו שניהם חזרו ואני כל כך מקנאה בהם.

"ללי!!! איזה כיף שהתקשרת!!!" אלי צעקה בהתרגשות

"כל היום דיברנו עלייך ועל כמה שאנחנו רוצים שתיהי פה." בר אמר

"אתם לא מבינים איזה כיף זה לדבר עברית עם עוד אנשים חוץ מהמשפחה שלי,

 ועוד בלי שמישהו יעשה פרצוף" התוודתי

"תגידי תודה, לפחות את מדברת אנגלית, אני למדתי הולנדית!" אלי רטנה

"כן ואני רוסית... מזל שהימים האלה מאחורינו..." בר הוסיף

"היי, רוסית זו לא שפה כל כך נוראית!" אני באמת מאמינה בזה

"בטח שלא, למי שיודעת אותה מגיל אפס!" יש לו נקודה

"טוב נו, יכול להיות..." חייכתי

"אז ללי... איך בבית החדש? כבר תפסת לעצמך איזה נסיך בריטי?" אלי שאלה ברכלנות טיפוסית.

הסמקתי. "לא, אלי... ובאמת שאני מעדיפה שאתם תספרו לי איך הולך בארץ. אני כל כך מתגעגעת."

דיברנו שעות. הם סיפרו לי שכלום לא השתנה בארץ, ושהקשר ביניהם התהדק מאז שהם חזרו.

הם דווקא מקסימים ביחד, ואני מקווה שיעשו טוב אחד לשני. מנחם אותי שלפחות להם טוב.

השיחה בנינו נקטעה לשמע צלצול הטלפון שלי.



נטלי התקשרה, אז נפרדתי יפה מבר ואלי ועניתי לה.

היא שאלה אם נוכל להיפגש היום לעבוד על התרגילים במתמטיקה שמר ווילסון חילק לנו,

היא גרה לא רחוק ואמרתי לה שאני אוכל להיות אצלה בעוד שעה.



ניתקתי את השיחה ובצער רב החלפתי את הטרנינג האהוב שלי בג'ינס שחור.

נעלתי את האולסטאר השחורות שלי, שמתי בתיק את ספרי המתמטיקה ודפקתי לאדם בדלת.

"כן?" הוא ענה

פתחתי קצת את הדלת והכנסתי רק את הראש, הוא בדיוק יצא ממקלחת

"אדם אני נוסעת עכשיו לחברה שלי ללמוד, תוכל לאסוף אותי ממנה בעוד שעתיים-שלוש?" שאלתי אותו.

אני יודעת שהוא לא אוהב שאני מסתובבת לבד בחושך, במיוחד בעיר שאני לא מכירה, והוא תמיד שמח לעזור.

"בטח. תסמסי לי את הכתובת ואני אבוא בתשע לאסוף אותך. תהני." הוא חייך אליי

שלחתי לו נשיקה באוויר וסגרתי את הדלת



נסעתי לביתה של נטלי ברכבת התחתית. תמיד אהבתי לנסוע ברכבת התחתית. 

התחבורה הציבורית בלונדון מאוד נוחה ומפותחת, אז קניתי כרטיס לשנה.

כשנכנסתי לקרון, ראיתי את מקס יושב בצד ומתעסק בטלפון שלו. מה הסיכויים?!

"היי, מקס" ניגשתי אליו

"היי..." נראה כאילו הוא מנסה להיזכר מאיפה אני מוכרת לו

"אריאל," עזרתי לו "אחות של אלכס."

"אריאל! נכון! תסלחי לי," חייך בביישנות, "שבי לידי"

הוא טפח על הכיסא בתנועה מזמינה והתיישבתי לצידו

"לאן אתה נוסע?" שאלתי

"לעבודה, אני עובד בחנות מוזיקה באוקספורד" סיפר

"מגניב! אלכס בטח השתגע על זה! איך השגת את העבודה הזאת?" 

"הבטחתי לו שאסדר לו לעבוד שם גם, יש לי קצת קשרים... ביקשתי שלא יספר" הסביר מקס

"הבנתי... אל תדאג, אני כמו כספת" צחקתי ועשיתי תנועה של מפתח נזרק


התחנה שלי הגיעה, אז נפרדתי ממקס לשלום ויצאתי מהתחנה לכיוון ביתה של נטלי.


היא חיכתה לי בכניסה והתחבקנו.

"היי! איך הייה הנסיעה?" שאלה אותי

"אני עדיין מופתעת שלא הלכתי לאיבוד," צחקקתי, "ותנחשי את מי ראיתי- את מקס!" סיפרתי לה

"מה הסיכויים?!" היא אמרה

"זה מה שאני אמרתי!" התחלנו להתקדם לכיוון הבית

"הוא דווקא ממש נחמד" הוספתי

"ודי חתיך..." היא הוסיפה

"את יודעת, אם את רוצה, אני יכולה לבקש מאלכס שישדך ביניכם..." הצעתי לה

"לא יודעת..." אמרה בביישנות

"אם תירצי, רק תגידי"



לנטלי יש אחות גדולה אחת, קת'רין, שלומדת בקיימבריג' אומנות וכבר לא גרה בבית.

לאמא שלה יש סלון יופי ובגלל זה היא רוב הזמן בעבודה, ובקשר לאבא שלה אין לי מושג.

סיימנו את כל התרגילים מהר מהצפוי, והחלטנו לשבת בסלון לראות את הפרק החדש של 

אמריקן טופ מודל. בדיוק כשטיירה עמדה להכריז מי המודחת הפעם (אני מהמרת על הבלונדינית)

נכנס לבית גבר בסביבות גיל ה-50, מסריח מאלכוהול ועצבני.


"נטלי!!! כמה פעמים צריך להגיד לך?!" הוא צרח

"אבא דיי! יש לנו אורחים!" היא אמרה והפנתה את תשומת ליבו אליי.

הייתי המומה, עדיין מבוהלת מההתפרצות שלו. אבל זה אבא שלה, שום דבר רע לא יקרה.

"תמיד את בוחרת בצד של אמא שלך!!! תמיד!!! זה הבית שלי! ש-ל-י-!-!-! את מבינה את זה?!" הוא צרח

כל כך חזק עד שבקושי הצלחתי להבין אותו

"אבא דיי!!!" נטלי התחילה לבכות

"זה בסדר... הכל בסדר..." ניסיתי להרגיע אותה 

"את לא תגידי לבת שלי מה בסדר ומה לא בסדר!!!" הוא רק התעצבן יותר

"מר תומפסון, אתה שיכור... אני יכולה להביא לך אולי כוס מים?" זה הדבר הכי הגיוני שחשבתי עליו באותו רגע

אבל כנראה שזה רק הרגיז אותו יותר, כי הוא צעק "אני ממש לא מר תומפסון!!!",

התרחבו לו הנחיריים, הריח של האלכוהול נדף ממנו, 

ואז הוא הכה אותי בראש עם בקבוק הוודקה שהיה לו ביד.

הספקתי לשמוע את נטלי צורחת "אבא לא!!!"

ואז נפלתי.







איך היה הפרק השני? סבבי
תגיבו אם אהבתםסבביסבבי



נכתב על ידי , 16/10/2015 21:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק ראשון- מגיעים ללונדון!



את כל חיי ביליתי בלהיות "הבת של". כל שנה משפחתי עברה למקום חדש, 
וכל שנה הסקרנות וההסברים התחילו מחדש, ועד שהסביבה התחילה לראות אותי ולא את אבא שלי, 

כבר היינו צריכים לעבור למקום חדש. בשביל אחיי אדם ואלכס, זה היה הרבה יותר קל.

 

אדם הוא אחי הגדול, הוא כבר בן 18, ספורטאי מצטיין שפורח בכל מסגרת שהוא מגיע אליה.

אלכס הוא אחי התאום, הוא גדול ממני בחמש דקות, והוא המופרע של המשפחה. 

לאמא שלי קוראים ליה, היא מעצבת פנים והיא הכי טובה בתחומה, ואני לא אומרת את זה כי אני הבת שלה.

כל מקום שהגענו אליו היא הצליחה להפוך לבית. מאוד חשוב לה שנרגיש שייכים ושנהיה מגובשים.

גולת הכותרת, אבא שלי. לאבא שלי קוראים דן גולדברג. הוא היה הרמטכ"ל ה-20 של צה"ל.

מאז הוא עובד במשרד הביטחון וגורר אותנו איתו ממדינה למדינה. עכשיו הוא מונה לשגריר,
אז היעד הבא אמור להיות סופי עבורנו.

ואני, אריאל גולדברג, נערה בת 16. בגיל 8 אובחנתי כמחוננת ומאז לא קרה שום דבר משמעותי.


לפני שהצלחתי למצמץ, נחתנו בלונדון. ולפני שהצלחתי להגיד "not my cup of tea" דרכתי בתיכון החדש.

אדם לא הסכים ללכת איתנו, בשביל שלא יקבל רושם ראשוני של י'ודניקים כמוני וכמו אלכס.

במקרים כאלה אני מודה לאלוהים על זה שנתן לי אח תאום. עוד חצי ממני שעובר איתי חוויות קשות כמו אלה.

לאדם ואלכס תמיד הרבה יותר קל, ואני יודעת שאדם יעשה הכל בשבילי אבל בסיטואציות האלה אין לו

הרבה מה לעשות, ולאלכס אין ברירה- הוא תקוע איתי. 

הגענו למזכירות. המזכירה נתנה לשנינו מערכת שעות וראיתי שכמעט ואין לנו שיעורים יחד.

"סליחה... את יכולה אולי לנסות לתת לי ולאחותי יותר שעות משותפות?" אלכס ביקש בכל הנימוס שיכל לגייס.

"מצטערת, אלה השעות. אני חושבת שיועיל לכם להתנתק קצת וליצור פה חברים חדשים"

 השיבה המזכירה בחיוך וחזרה להתעסק במחשב שלה.

אני ואלכס לא רגילים להיות רחוקים אחד מהשני, במיוחד כשזה שנינו מול העולם.

אלכס חיבק אותי חזק, "אל תדאגי ללי. אנחנו לומדים יחד מדעים. וניפגש בקפיטרייה"

"אל תעשה שטויות" אמרתי והתנתקתי מהחיבוק

"בהצלחה" אמרנו אחד לשני וכל אחד הלך לדרכו

מעניין איך הולך לאדם. אני בטוחה שהוא מסתדר. וגם אלכס יסתדר, הם טובים בזה.


צעדתי לעבר כיתת המתמטיקה. הבניין היה בצד השני של התיכון, 

והכל פשוט נראה אותו הדבר במקום הזה! מי מתכנן ככה בית ספר?

ניגש אליי תלמיד שלבוש בחולצת הנבחרת של בית הספר, כנראה ספורטאי.

"הלכת לאיבוד?" שאל אותי בחיוך ובמבטא בריטי מצוחצח.

אלוהים, הוא יפה.

"אה... כ..כן..." גמגמתי בקושי תשובה. תמיד התביישתי במבטא שלי. 

"היי, אני תומס" הוא הושיט לי יד ולחצתי את ידו בחיוך.

"אריאל" אוקיי, כבר פחות גמגום. זה טוב.

תומס היה גבוה, בעל שיער שטני, עיניים ירוקות וחיוך חלומי. הוא היה מושלם.

"אפשר?" הוא שאל בנימוס ולקח את המערכת שלי כדי לראות לאן אני צריכה.

"מתמטיקה זה בדרך שלי, בואי אני אראה לך" הוא אמר והחזיר לי את הדף שלי

הלכתי אחריו.

"אז מה, אריאל, חדשה בלונדון?" שאל אותי בסקרנות

"כן, הגעתי אתמול עם המשפחה שלי" הסברתי

"מאיפה באתם? המבטא שלך... אני לא מכיר אותו." 

מאיפה להתחיל... "המבטא שלי ישראלי. הוא נוראי, אני לא מצליחה להיפטר ממנו.

הגענו לפה אחרי כמה שנים בארה"ב ואפילו זה לא עזר לי" גיחחתי במבוכה

"לא לא לא! שלא תביני אותי לא נכון. המבטא שלך מקסים בעיניי. 

ואם כבר המבטא האמריקאי יכול רק להרוס" הוא צחק

"תודה" הוא מצחיק, ומנומס, כי אין סיכוי שהמבטא שלי נשמע לו טוב.

"טוב אריאל מישראל," הוא צחק מהחרוז הלא מאוד שנון שלו, "הגענו." קבע

"תודה רבה רבה לך! עזרת לי מאוד. התחלה טובה ליום הראשון" הודתי לו

"יום ראשון מוצלח שיהיה לך! אני מקווה לראות אותך שוב."  חייך

"גם אני. שוב תודה. ביי, תומס" נופפתי לו והתרחקתי

"ביי, אריאל"


לקחתי נשימה עמוקה ופתחתי את דלת הכיתה. 

ליד הלוח עמד מורה צעיר, שהציג את עצמו כמר ווילסון. 

"בדיוק בזמן!" הוא חייך לעברי "תלמידים, זוהי התלמידה החדשה בכיתתנו, אריאל גולדברג.

היא חדשה בלונדון אז בבקשה תקבלו אותה יפה. אריאל, שבי בבקשה בכיסא הפנוי שליד נטלי"

הוא הצביע לעבר שולחן צדדי ליד החלון, שישבה בו תלמידה חייכנית וידידודית למראה.

הלכתי והתיישבתי איפה שמר ווילסון ביקש ממני לשבת.

"נעים מאוד, נטלי" כולם פה כל כך מנומסים

נטלי הייתה נערה רזה, ברונטית עם עיניים חומות. היא נראתה כל כך... בריטית.

"נעים מאוד, אריאל" אני מנסה להשתלב.

במהלך השיעור דווקא הלך לי טוב. תמיד אהבתי מתמטיקה, והחומר לא היה קשה מידי.

נטלי אפילו ביקשה ממני עזרה בכמה תרגילים. לקראת סוף השיעור, מר ווילסון חילק

אותנו לזוגות לפי מקומות ישיבה ונתן לנו עבודה לעשות. הוא אמר שזה לכבוד תחילת שנת הלימודים,

כדי לעזור לנו להכיר קצת. הודתי לו מעומק ליבי.

נטלי נראית לי כמו מישהי שיכול להיות לי כיף איתה

צלצול.


"אריאל, מה השיעור הבא שלך?" נטלי שאלה אותי

הצצתי במערכת שלי, "ספרות אנגלית" שיט! רק זה חסר לי עכשיו.

"מעולה!", היא אמרה בהתרגשות, "גם שלי! נלך יחד"

"יש לי הרגשה שאני אהיה גרועה בזה. אף פעם לא למדתי את המקצוע הזה בעבר"

"ברצינות? זה לא כזה נורא... את רק צריכה להבין איך עונים תשובות ארוכות עם מילים פלצניות." התלוצצה

"אני לא מכירה מילים כאלה באנגלית." חייכתי אליה והתחלנו ללכת לכיוון הכיתה

"אז באיזה שפה את כן מכירה מילים כאלה?" התעניינה

"בעברית בעיקר"

"וואו מגניב! לא הצלחתי להבין מאיפה המבטא שלך"

"אני מנסה לעבוד עליו" חייכתי בביישנות

"הוא דווקא נחמד, אקזוטי כזה. אני בטוחה שבנים משתגעים עליו"

"תודה, זה הנשק הסודי שלי" קרצתי לה

"הא! לא פייר!"

"תאמיני לי שאם תגיעי לישראל ישתגעו שם על המבטא הבריטי שלך"

"אז גם לי יש נשק סודי עכשיו" היא קרצה לי


נכנסנו לספרות אנגלית, והשיעור עבר חלק מין הצפוי. 

הוא היה אפילו מעניין, להפתעתי. ועבר מהר.

שוב צלצול. הפעם להפסקת צהריים.


"קפיטריה?" נטלי שאלה 

"אני גוועת. ותוכלי להכיר את אחי אלכס, הוא גם התחיל ללמוד פה היום"

"נשמע טוב! בואי נזדרז שלא נחכה יותר מידי בתור לאוכל" עצות של ניסיון, אני אוהבת את זה.


אלכס ישב יחד עם עוד נער שלא הכרתי, הם צחקו על משהו ושמרו לי מקום.

אלכס נראה בדיוק כמוני, שטני עם עיניים חומות ועם שתי גומות חן גדולות.

תמיד צחקנו שאדם קיבל את רוב היופי כי הוא דמה לנו רק עם העיניים הכחולות של אמא שלי.

התלמיד שישב לידו היה בעל מראה סלובקי עם שיער בלונדיני מאוד בהיר ועיניים כחולות.

כשאלכס ראה אותי הוא קם ונופף לי כדי שאבחין בו

"ללי!" הוא חיבק אותי "איך הולך?" שאל בחיוך רחב

"תכירי, זה מקס. הוא לומד איתי גאוגרפיה וגם הוא חדש בלונדון" אמר לפני שהספקתי לענות

"נעים מאוד, מקס. זאת נטלי, היא לומדת איתי מתמטיקה וספרות אנגלית" הכרתי ביניהם

"נעים מאוד, נטלי. אני מקווה שאת שומרת על אחותי" אלכס צחק

"אל תדאג לה, היא מסדרת יפה מאוד בעצמה..."

"מאיפה אתה מקס?" שאלתי בהתעניינות. אני מהמרת על רוסיה

"צ'כיה, עברתי עם המשפחה שלי בשבוע שעבר" לעזאזל, הייתי קרובה!
 

"אריאל, את רואה אותם?" נטלי לחשה לי והצביעה על חבורה שנכנסה הרגע לקפיטריה

אדם ותומס היו בין חבורת הבנים המרשימה הזאת, וכמה בנות כרכרו סביבם.

היה לי כיף לראות שאדם משתלב יפה, תמיד הוא משתלב יפה.

"מה איתם?" שאלתי בסקרנות

"אלה ה-אליטות של התיכון. י"בתים. השטני ההורס זה תומס, שובר הלבבות הלאומי. כולן מתאהבות בו 

והוא שובר לכולן את הלב. והמושלם הזה שלידו חדש, כמוך. לפי מה שהבנתי קוראים לו אדם.
גם הוא בנבחרת. כבר מעכשיו אני אומרת לך... אין לנו סיכוי איתם."

תומס ראה אותי וחייך אליי, חייכתי בחזרה.

"מה?!" נטלי הייתה המומה "מתי הספקת להכיר אותו?"

"תומס עזר לי למצוא את הכיתה בבוקר, הוא דווקא בחור נחמד." הסברתי לה

"לא נכון!" 

"כן... וה'מושלם שלידו' זה אחי, אדם." 



מקווה שאהבתםסבבי
אם אהבתם, בבקשה תגיבו שאני אדע!
זה היה מין פרק היכרות שכזה...
עוד פרקים בהמשךסבביסבביסבבי 
נכתב על ידי , 16/10/2015 11:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcmex אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cmex ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)